پرش به محتوا
  • تاملات فلسفی
  • سخن روز
  • شماره ویژه فصلنامه
  • راهنمای نویسندگان
  • برگه پرداخت
  • سبد خرید
  • حساب من
  • راهنمای خرید
Menu
  • تاملات فلسفی
  • سخن روز
  • شماره ویژه فصلنامه
  • راهنمای نویسندگان
  • برگه پرداخت
  • سبد خرید
  • حساب من
  • راهنمای خرید
Telegram
Instagram
Skype
Envelope
Mail-bulk
  • صفحه اصلی
  • محورها و اهداف
  • مقالات
  • شاخه ها
    • فلسفه های آموزش و پرورش
    • فناوری آموزش
    • مطالعات کودکی
    • دنیای معلمی
    • کارگاه ها
    • نشریه فلسفه آموزش
    • اخبار و رویدادها
    • آموزش ابتدایی
  • تماس با ما
    • حساب من
Menu
  • صفحه اصلی
  • محورها و اهداف
  • مقالات
  • شاخه ها
    • فلسفه های آموزش و پرورش
    • فناوری آموزش
    • مطالعات کودکی
    • دنیای معلمی
    • کارگاه ها
    • نشریه فلسفه آموزش
    • اخبار و رویدادها
    • آموزش ابتدایی
  • تماس با ما
    • حساب من
  • خرید نسخه دیجیتالی
Menu
  • خرید نسخه دیجیتالی
  • ویژه نامه
  • آرشیو
Menu
  • ویژه نامه
  • آرشیو
Search
Close
  • صفحه اصلی
  • محورها و اهداف
  • مقالات
  • شاخه ها
    • فلسفه های آموزش و پرورش
    • فناوری آموزش
    • مطالعات کودکی
    • دنیای معلمی
    • کارگاه ها
    • نشریه فلسفه آموزش
    • اخبار و رویدادها
    • آموزش ابتدایی
  • تماس با ما
    • حساب من
Menu
  • صفحه اصلی
  • محورها و اهداف
  • مقالات
  • شاخه ها
    • فلسفه های آموزش و پرورش
    • فناوری آموزش
    • مطالعات کودکی
    • دنیای معلمی
    • کارگاه ها
    • نشریه فلسفه آموزش
    • اخبار و رویدادها
    • آموزش ابتدایی
  • تماس با ما
    • حساب من
Search
Close
خرید نسخه دیجیتالی

مطالعات کودکی

نوشته‌های تازه

  • مروري بر فصلنامه هاي اول و دوم
  • سخن سردبیر
  • تأملی بر سواد فناوری معلمان در فرایند آموزش و یادگیری
  • مشکل ارزشیابی مجازی در پایه دوم دبستان
  • دیباچهای بر مفهوم دیجی مدرنیسم و آموزش در عصر دیجیتال

آخرین دیدگاه‌ها

  • گرانمایه در فناوری اطلاعات و ارتباطات (فاوا) و عدالت اجتماعی
  • یک مربی کودک در سخن سردبیر
  • یک مربی کودک در طرحواره اربـاب-رعیـت‌؛ کسـوف گفتــگو
  • Safari در طرحواره اربـاب-رعیـت‌؛ کسـوف گفتــگو

بایگانی‌ها

  • ژانویه 2021
  • دسامبر 2020
  • آگوست 2020
  • ژوئن 2020

دسته‌ها

  • سخن سردبیر
  • فلسفه آموزش
  • فلسفه معلمی

اطلاعات

  • نام‌نویسی
  • ورود
  • خوراک ورودی‌ها
  • خوراک دیدگاه‌ها
  • وردپرس

آمار بازديد

  • 0
  • 540
  • 1,295
  • 84,221
ارتباط با ما
  • نشانی دفتر فصلنامه: اردبیل، تپه نادری، خیابان 35 متری پلاک 265 طبقه اول اتاق 4
  • 09143520281
  • 09029148621
  • 09362644241
  • safarpour.b.d@gmail.com
  • info@philoedu.ir
لینک های مفید
  • آزمایشگاهی برای یادگیری
  • خودشکوفا
مارا در شبکه های اجتماعی دنبال کنید
Telegram
Instagram
عضویت در خبرنامه
درباره ما

فلسفه آموزش چشم اندازی تحلیلی و انتقادی به مسائل آموزش و پرورش در سطح ملی و بین المللی است.

تمامی حقوق این سایت برای فصل نامه فلسفه آموزش محفوظ میباشد

طراحی توسط برند ایده